Aktive emner Medlemmer Kalender Søg |
|
| |
| Flis | |
| |
|
| Forfatter | Besked |
|
Manstrup træfli
Newbie
Medlem siden: 30 December 2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1 |
![]() Emne: Miniflis levering og brugSendt: 30 December 2009 kl. 20:08 |
|
Hej. Jeg arbejder lidt på at udvide forretningen, og vil gerne have gode råd fra brugerne af dette forum. Til gengæld skal vi nok finde ud af noget rabat hvis der kommer noget konstruktivt
![]() Vi har lavet lidt Miniflis af forskelligt træ, mest fra læbælter der er blevet beskåret. Der er nogle stykker der har fyret med det, og det har der været god tilfredshed med. Vi arbejder på at kunne tørre det og opsække det, og vil gerne vide hvad der er vigtigt for dig som forbruger når du vælger at prøve at fyre med miniflis. Jeg forestiller mig at en fugtighedsgrad på mellem 20 og 25 er acceptabelt, og vi vil prøve at få det opsækket i 25-40 kg sække, samt i storsække med ½ og 1 m3. Naturligvis koster det at få det opsækket, og vores beregninger viser at vi kan sælge 25 og 40 kg sække til ca. 1300 pr. ton. I løs vægt koster det knap 1100 pr. ton. Alt incl moms. Lyder det helt hen i vejret, og har du gode/dårlige erfaringer/oplevelser fra flishandler som jeg kan lære af? På forhånd tak. Claus Olesen |
|
IP-adresse registreret |
|
|
||
Skift forum |
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
|