Aktive emner Medlemmer Kalender Søg |
|
| |
| Hjælp | |
| |
|
| Forfatter | Besked |
|
Henrikp
Newbie
Medlem siden: 02 December 2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4 |
![]() Emne: P & H stoker problemerSendt: 11 Januar 2005 kl. 14:57 |
|
Hejsa, En af mine gode venner har haft en P & H stoker kørende i et par år, men oplever pludseligt at den ikke kan nå at brænde alle pillerne, der er meget mere aske og asken er mørk.. Jeg er selv lykkelig Benekov ejer og tænkte selvfølgeligt på at manden bare skal skrue lidt op for luften så den kan brænde det ordentligt af. Jeg kører ud til ham og fandt til min gru ud af, at jeg ikke kan justere på automatikken overhovedet da der åbenbart er iltstyring. Jeg har tidligere læst om lampda sonder der skal skiftes på denne type anlæg med iltstyring. Er det tilfældet her? Mvh Henrik Pedersen |
|
IP-adresse registreret |
|
|
allan madsen
Newbie
Medlem siden: 12 December 2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2 |
![]() Sendt: 11 Januar 2005 kl. 15:23 |
|
ja måske, jeg vil TRO det. jeg har selv været ude for at lambda-sonden stod af efter ca.
2 års drift, og fik at vide at bosch kun garanterer dem til 10.000
timer. og 2 år er jo over 16.000 timer, da den er varm hele tiden.
symptomerne er jo helt rigtige, da sonden ikke mere vil vise 21,5% ved hvile, men efter tiden vil gå mod 1,5%, med en konstant tilførsel af brændsel. mvh allan Redigeret af allan madsen |
|
IP-adresse registreret |
|
|
senius
Newbie
Medlem siden: 14 December 2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 3 |
![]() Sendt: 16 Januar 2005 kl. 13:09 |
|
Hej henrik P Jeg har også et ph stoker 12/300, jeg har også problemer vil gerne i kontakt med din ven i kan kan bare ringe 40369969 Henrik Senius |
|
IP-adresse registreret |
|
|
havn
Newbie
Medlem siden: 25 Juli 2010 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2 |
![]() Sendt: 25 Juli 2010 kl. 12:15 |
|
har du fået styr på din P&H
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
||
Skift forum |
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
|