Aktive emner Medlemmer Kalender Søg |
|
| |
| Problemer med træpiller | |
| |
|
| Forfatter | Besked |
|
Libaax
Newbie
Medlem siden: 09 December 2008 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1 |
![]() Emne: træpiller24.dkSendt: 09 December 2008 kl. 09:55 |
|
Hej alle i gæve træpille-brugere. Som ganske ny i brug af træpiller vil jeg spørge om nogen har erfaring med træpiller24.dk i Harrislee lige syd for den dansk/tyske grænse. Som selvhenter kan man få Barlinek til 1650.- kr. for 975 kg. pr. palle (ved 10 paller eller derover)Er Barlinek bedre end andre ?
M.v.h. Henrik
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
Gartner
Newbie
Medlem siden: 08 Marts 2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2 |
![]() Sendt: 08 Marts 2009 kl. 20:56 |
|
Hej Henrik
Glem DEM de er nogle snydepelse, vægten svinger meget, mest nedad!
M.v.h.
NEH
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
Anders Harpsø
Newbie
Medlem siden: 10 Februar 2010 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 3 |
![]() Sendt: 10 Februar 2010 kl. 08:50 |
|
Har lavet analyser på Barlineks træpiller flere gange og kan hermed underbygge NEHs erfaringer! Askeindholdet for en god træpille overskrider ikke 0,5 % efter DINPLUS! Har målt Barlineks til at ligge mellem 0,5-1,2% askeindhold. Man skal huske på at en fordobling af askeprocenten jo i praksis betyder dobbelt så hyppige tømninger af fyret. En ting folk i praksis glemmer at tage højde for! Men det kan for de fleste være lidt af et irritationsmoment...;Oo
|
|
|
www.stampemollen.dk, den reneste træpille direkte til dig! ;O)
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
Gartner
Newbie
Medlem siden: 08 Marts 2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2 |
![]() Sendt: 14 Februar 2010 kl. 17:49 |
|
Har brugt RW piller fra SAB i lidt over år nu, med et rigtig godt resultat. De har givet ca. en spand (10L) aske efter at have brugt en palle piller. Da jeg fik en ny ladning piller i sommer kostede de 2160kr. pr. palle. Pillerne er næsten uden smuld. Har i flere år prøvet mange forskelligt piller også til meget billige penge (UPS det lyder næsten som en salgstale, men jeg har ingen forhold til leverandøren)
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
perand
Newbie
Medlem siden: 17 Februar 2010 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1 |
![]() Sendt: 17 Februar 2010 kl. 22:20 |
|
hej allesammen
jeg var nede og hente piller hos lavepriser.dk pillerene så ok ud men når man får folien af pallen så kommer den virklige sandhed frem mange af poserene var gået i svejsningen og der er så meget snuller i at det stopper til og har fundet noget fra en niglonsæk i en af poserene.
der bliver dannet slakker i brænderen jeg vil lige sige at jeg kun har brugt 12 sække det er simpel hen til BUNDKARTER
|
|
|
per andersen
|
|
IP-adresse registreret |
|
|
||
Skift forum |
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
|